A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Слов'янський багатопрофільний регіональний центр професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса

Методична робота

Кучерова Вікторія Володимирівна - методист І корпусу

Ларініна Лариса Миколаївна - методист ІІ корпусу

 

Методична робота в Слов’янському БРЦПО ім. П.Ф. Кривоноса здійснюється згідно з Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про загальну середню освіту", даним Положенням, Статутом навчального закладу, іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти.

Методична робота педагогічного колективу центру спрямована на реалізацію єдиної навчально–методичної проблеми, а саме: «Вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, як умова результативності навчально–виховного процесу в центрі».

Головна її мета:

  • допомогти педагогічним кадрам у реалізації актуальних питань розвитку, удосконалення й підвищення професійної майстерності та фахового рівня;
  • активізувати творчий потенціал педагогів;
  • розвивати здатність до швидкої адаптації в мінливих умовах;
  • підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості і розвитку учнів.

Виявлення проблеми, обґрунтування її актуальності для педагогічного колективу основане на анкетуванні та діагностуванні педагогів. Творча група продовжує свою роботу спрямовану на вирішення запропонованих завдань щодо реалізації проблемної теми. Складено план дослідження визначеної проблеми, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодія з іншими напрямами педагогічного процесу.

В Центрі діє сім методичних комісій:

- залізничного профілю (голова м/к Савва Р.О.);

- торгівельно-кулінарного профілю (голова м/к Тимченко А.Г.);

- викладачів базової підготовки (голова м/к Тішакова Г.І.);

- природничо-математичної  підготовки та дисциплін направлених на розвитлк професійних і ключових компетенцій (голова м/к Кір'янова В.В.);

- художньо-естетичного профілю (голова м/к Попович Т.А.);

- класних керівників та педпрацівників з виховної роботи (голова м/к Павленко Л.В.)

Методичні комісії створюються на навчальний рік і проводять засідання, як правило, щомісяця.

Персональний склад методичних комісій, а також голови комісій був затверджений наказом директора на початок навчального року.

Плани роботи методичних комісій були розроблені на навчальний рік за результатами попередньої діяльності педагогічного колективу та на основі аналізу підсумків діагностичного вивчення професійної компетентності педагогічних працівників.

Колективнігрупові та індивідуальні форми методичної роботи.

Кожний педагогічний працівник на початку навчального року складає план самоосвіти з урахуванням особистих інтересів і об’єктивних потреб професійно-технічної освіти, за допомогою якого підвищує свій педагогічний рівень.

Педагогічна рада. Творчість наших педагогічних працівників спостерігається під час проведення педагогічних нарад в нетрадиційній формі, коли у викладачів є змога попрацювати в творчих групах.

Методичні семінари-практикуми. З метою вивчення сучасних педагогічних теорій, інтеграції у сферу педагогічних інновацій в Центрі проводяться різні семінари – практикуми, конференції, фестивалі педагогічних думок, педагогічні панорами та інше.

Активно працюють «Школи початкуючого викладача та майстра», основним завданням яких є надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання відповідних предметів, розвиток вмінь використовувати у своїй роботі досягнення психолого-педагогічної науки, формування творчої активності у молодих спеціалістів. «Школу початкуючого викладача» очолюють методисти Кучерова В.В., та Ларініна Л.М., "Школу молодого майстра виробничого навчання" - старші майстри Бондаренко Н.В., Лаптєва К.В.,  «Школу передового педагогічного досвіду» - Новікова О.В., викладач «спеціаліст вищої категорії, старший викладач».

Педагогічні працівники центру є постійними учасниками міжнародних виставок «Інноватика в сучасній освіті» і «Сучасні заклади освіти». В арсеналі Слов’янського БРЦПО ім. П.Ф. Кривоноса вже  7 золотих, 3 срібна, 1 бронзова медалі, а також дипломи і грамоти за презентацію досягнень і впровадження педагогічних інновацій у національному освітньому просторі. На конкурси були представлені роботи у таких номінаціях: «Інноваційні форми розвитку професійної компетентності педагогічних працівників у закладах освіти», «Розробка та впровадження інноваційних проектів, тренінгових технологій, програм і рішень для осучаснення навчального процесу та підвищення рівня знань молоді», «Інклюзивна освіта: рівні права – рівні можливості», «Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної освіти», «Інноваційне освітнє середовище. Нові виклики та сучасні рішення».  Педагогічний колектив вже двічі став переможцем рейтингового виставкового конкурсу і отримав Диплом Гран-Прі "Лідер професійної (професійно-технічної) освіти України (2018 р., 2020 р.), а також Дипломи за презентацію досягнень і інноваційних пошуків у реформуванні національної сфер и освіти та науки. У 2020 році СБРЦПО ім. П.Ф. Кривоноса отримав почесне звання "Лідер інновацій в освіті "Дванадцятої Міжнародної виставки "Інноватика в сучасній світі". У 2021 роцу Диплом лауреата Всеукраїнського проєкту "Успішні керівники в сучасному освітньому просторі України" за вагомий внесок у розвиток освіти України.

У системі методичної роботи особливу роль відіграє проведення відкритих уроків та взаємовідвідування уроків.Добре налагоджене взаємовідвідування сприяє перенесенню кращих методів і прийомів роботи одного педагога в практику діяльності інших, надихає педагогів на пошук нових шляхів навчання, виховання, будить творчу ініціативу.

Педагогічні працівники СБРЦПО ім. П.Ф. Кривоноса активно займаються видавничою діяльністю: надсилають матеріали до Всеукраїнського каталогу педагогічних матеріалів різних сайтів, за що отримують сертифікати про публікацію. Систематично друкуються в журналах «Профтехосвіта», «Професійно технічна освіта», «Методист».

Участь у методичній роботі є невід’ємною складовою професійної діяльності педагога. Його обов’язок – «постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру». За всієї різноманітності форм організації методичної роботи вирішити багатопланові завдання можна лише через створення оптимальної системи методичних заходів та надання педагогам права вільного вибору тих форм, які максимально враховують їхні потреби, запити та інтереси.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора