Умови доступу до навчання осіб з особливими освітніми потребами
Умови доступності Слов`янського БРЦПО ім. П.Ф. Кривоноса для навчання осіб з особливими освітніми проблемами
В центрі створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, забезпечення їх безперешкодним доступом до всіх приміщень, а саме:
- у наявності пандуси;
- східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
- виконано поточний ремонт кабінетів.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі кабінетів відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей.
Територія центру підтримуються в належному стані.
Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
Заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.
Інклюзивна освіта:рівні права – рівні можливості.
У 2004 р. на базі Слов’янського професійного художнього ліцею було створено освітнє середовище інклюзивної освіти в групах професії «Живописець», яке продовжує свою активну діяльність і після приєднання в 2016 р. до Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса.
У нашому професійному закладі освіти діти з особливими потребами отримують освіту і здобувають навички майбутньої професії «Живописець» для адаптації у сучасному суспільному середовищі. Діти навчаються у спеціальних групах, інклюзивних та дистанційно.
У процесі навчання учні з особливими потребами стикаються з певними психологічними бар'єрами.Для вирішення цієї проблемив нашому навчальному закладі створені необхідні умови для професійної підготовки цієї категорії учнівської молоді. Це і адаптація навчального процесу до потреб учнів з інвалідністю, і організація соціально-психологічної підтримки, і підготовка педагогічних працівників до роботи в інклюзивному просторі.Педагоги вчаться розуміти проблеми учнів, які хронічно відстають; здобувають уміння об'єктивно оцінювати їх знання, вміння та навички. Із набуттям досвіду індивідуального навчання вони здатні задовольняти специфічні потреби учнів, постійно підвищують свою освітню кваліфікацію, разом з іншими фахівцями працюють над розробкою індивідуальних навчальних програм відповідно до Державного Стандарту професійної освіти.